Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

31 Oct 2012

Baru kenal sebulan dah sapu RM 40 ribu


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Macam kena pukau je aku dengar , baru kenal sebulan dah sapu RM 40 ribu , yang syoknya , si mangsa siap buat loan bank , hutang along semata nak kasi kat boyfriend dia , ni kes kemaruk nak kahwin  ni , patutnya lelaki la kena tanggung semua , ni terbalik , pompuan yang tanggung. Berita penuh sini

Bukan setakat wang , motosikal pun dah diserahkan kepada laki tu , tak guna betul , semua dia sapu , entah -entah kena pukau kot , mana tau sekarang ni banyak kes pukau , Ben Ashaari pun kata dia kena pukau .....



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

hainom OKje said...

Hendaknya dijauhkan dari perkara macam tu.... tapi kadang tu pelik jugak ....macamana boleh sampai percaya ek....

MaMa Rey said...

kena pukau kot..rm40 ribu banyak tu..kesian wanita tu..

abg cik said...

kena minyak pengasih dah ni kot

Post a Comment