Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

31 Oct 2012

Gaji penjawat awam naik lagi tahun 2013 ?


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Gaji penjawat awam akan naik lagi 2013 ? Biar betul ! tapi begitulah petikan akhbar yang aku baca dari akhbar Sinar hari ni .....


Kerajaan akan mengkaji semula skim gaji penjawat awam termasuk kenaikan tahunan sehingga lima peratus bermula tahun depan.Ketua Setiausaha Negara Datuk Seri Dr Ali Hamsa berkata kajian itu bagi membantu penjawat awam menangani masalah kos hidup yang semakin meningkat.Berita penuh di sini

Tak silap aku awal tahun 2012 , yang kecoh pasal SBPA , gaji dah naik , tak silap aku 13 peratus , ni aku dengar khabar angin , gaji nak naik lagi huhu. Tah betul tah tidak , baru dalam peringkat kajian .

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

hainom OKje said...

Nak jadi negara maju..... semua naiklah, bila semua naik..... gaji pun kena naik jugak!

abg cik said...

gaji yang naik tu adalah staff yang dah cecah gaji mati huhu

etuza said...

kalau betullah kena syukur kita kan..seurang2 ada rezeki tambahan..semuanya dariNya

abg cik said...

Semua tu dari Allah , dalam keadaan sesak duit ni , dapat gak duit tambahan

Post a Comment