Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

14 Oct 2012

Tewas juga aku malam ni ....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Tewas juga aku malam ni , dalam dok nak diet tu terpaksa juga aku makan sekarang ni dah kol 11 , maggie vits , pilihan aku , sebab tadi makan awal sangat , kol 8 malam , nasi lemak 3 bungkus , jadi sekarang lapar balik . Nak diet ni memang tak leh makan waktu malam , tapi kena tido awal , dalam kol 10 tu kena tido dah , tapi aku tak leh wat gitu , tunggu wife balik keja kol 12 , lepas tu nak kasi tido Huda ( anak bongsu ) lagi , kol 2 pagi baru boleh tidur , itu pun nasib baik dia nak tido , kalau dia nak berjaga sampai kol 5 pagi , mana aku nak dapat tenaga , dah tentu aku kena makan .



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

Intan Norhaida said...

x penah try mkn instant noodles vits ni..sedap ke???
kalau berjaga mlm mmg susah nk diet kan???xpela, mkn dulu, sok pg buat sit up 100 x ye...hehehh

hainom OKje said...

ha...ha... lupakan aje le diet tu b. cik....

Nor Zilla Sensei said...

nampaknye semalam menu kita sama.. tewas juga diet saya.haha.

miz ruha said...

tak pernah makan maggie vits tu...
best ke abg cik??

tak yah diet lah abg cik.. ^_^

abg cik said...

sedap maggie vits ni -ruha
sedap juga -intan
tak leh nak diet- nomokje
kita sama zilla -Sensei

Post a Comment