Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

13 Oct 2012

Letihnya....baru nak mula balik


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Hari ni , petang tadi aku dah mula balik senaman , workout , ala-ala ahli sukan , aku skipping  setengah jam , pumping 10 minit , dan sit up 10 minit , peluh sakan ,habis basah baju , dah seminggu tak senaman , hari ni ada peluang sikit , kasi peluh kaw kaw punye . Aku ni spesis yang kena keluar peluh , baru aku bertenaga , kalau tak aku nanti tak bermaya dan murung .

Tadi selepas solat asar , aku bawa anak aku ke depan rumah , kasi dia naik basikal , aku mulakan senaman aku . Lepas tu aku suruh dia jogging pula , ha jogging keliling rumah , kasi peluh sikit , malam ni dia tidur awal sikit , senang aku nak update blog , dia pun aku nak ajar supaya selalu berpeluh . Dalam seminggu aku mesti berpeluh kaw kaw punya kalau tidak ,akan berlaku kemurungan pada aku .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

OKje said...

baguslah b. cik tuk kesihatan kita juga....org rumah tak join sekali ke

Aimacomel said...

jom, jom gaya hidup sihat tu :)

zack mus said...

nak kena maintain badan ni

zack mus said...

orang runah nak join ? sibuk dia dengan keje

Post a Comment