Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

20 Oct 2012

Mr Mama untuk hari ni dan esok ..orait !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Dah kena booked hari ni dan esok jadi Mr Mama , jaga anak 2 orang kat rumah , barulah rasa penatnya main dengan budak-budak . Dulu aku hairan juga tengok dalam drama  TV  kenapa bila suami balik rumah , mood isteri tak penah baik bila ada budak-budak . Sekarang bila aku sendiri kena jaga anak-anak , baru aku faham susah nak jaga budak-budak ni ,  mereka perlukan perhatian sepenuhnya , kalau tidak mereka akan buat ikut suka hati je . Kadang2 nak cakap sesuatu kat wife pun , kena bagi budak-budak gi jauh sikit , fuuuh baru boleh bincang sikit ngan dia . Nak cakap telefon dengan kengkawan pun kena suruh bebudak ni gi jauh-jauh , perggh   ...

Bermula petang tadi , mengadap budak-budak ni la aku ,mereka pun satu hal gak , kalau time bermain selalu gaduh , tapi kalau bab makan , tak gaduh pulak , boleh duduk makan sama-sama, macam gambar bawah ni,  kol 3 kasi Huda tidor , sampai kol 6 , hajat aku nak tido sekali , tapi tak lelap pulak , last sekali layan internet . Kol 6 , kejut Huda bangun , kasi mandi Huda dan Jannah , lepas tu aku pula mandi , wife balik hantar nasi , makan nasi , lepas tu kol 11 , semua dah mula buat perangai , masing-masing dah ngantuk . Kol 12 kasi semua lena , aku ? Tak lena lagi , cari bahan nak update blog  he he ....



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

8 comments:

Mia Liana said...

ok lah tu.... dah ada anak. kena pandai jaga anak... ;)

Unknown said...

wah..jd mr mama ye..senang la wife yek... mmg kena berlatih jaga anak2 ni...senang kalau isteri ade urusan ... :)

zack mus said...

hari minggu jadi mr mama , mana tau malam minggu dapat makan ikan bakar pulak he he ?

Unknown said...

Baiknya Abg Cik...
Mr. Mama Moden kan ^_^

zack mus said...

Sekarang ni Wilma dah terbalik , wanita gi keja , lelaki kena jaga anak , kat kaw rumah aku pun ramai lelaki tak gi keje

OKje said...

He..he... sori ye Okje tanya, kalau tak keberatan.... wife abg cik keje bahagian apa eh... ... memang nampak bz sesangat!!!

zack mus said...

Dia keje dengan FAMA , jaga kedai AgroBazar , buka sampai kol 11 malam

OKje said...

ooo... patutlah bz...

Post a Comment