Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

13 Oct 2012

Kelantan atau ATM ?


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Agaknya siapa yang akan dakap Piala Malaysia tahun ni , 2012. Aku pilih Kelantan kot , sebab dari game malam ni , Kelantan bangkit pada saat akhir utk jaring gol , kalau tak score pun , mmg dah layak , sbb dah score satu kat Kelantan hari tu . Kalau tengok game ATM lawan Lion , kelmarin , ATM nampak goyah juga , harap permata hitam , Marlon je , tu le top score ATM , kalau dia injured camna ? Mat Yo pun malam ni injured , tak leh nak wat apa kena kawal ketat , dapat buat dua percubaan je , tu pun tersasar , yang try banyak Mohd Qaddar , dia mmg best .


Tapi game semifinal , malam ni dan kelmarin tak leh jadi ukuran , sbb final nanti , sapa yang fokus dan tak buat silap akan menang , tu je aku nak cakap , semuanya bergantung pada ketahanan mental dan fizikal pada malam final nanti . Tau tak bila final ?, err aku tak tau, minggu depan ? ka 2 minggu lagi ? bila pun tak pa , macam mana pun aku punya style aku tak tengok dari awal , lagi 15 minit nak habis baru aku tengok , ha ha baru tau keputusan . Macam game Kelantan vs Selangor tadi , lagi 15 minit nak habis baru tengok , dapat gak tengok gol , ok tidor dulu, zzzzzz.
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Buatbest said...

rasa2nya kelantan boleh menang lagi kali nie..haha

zack mus said...

aku rasa pn Kelantan gak , sbb ATM tak berapa serasi , banyak kuda tua

OKje said...

he....he... no komen... sebab kurang suka bola.... bagus idea tu.... dah nak habis baru tgk barulah cepat tau siapa menang!

Post a Comment