Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

21 Oct 2012

Berita Baik, Harga sekotak rokok naik 20 sen jadinya RM 10.20 !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Tadi aku tengok berita TV3 , berita baik untuk para perokok , harga sekotak rokok naik 20 sen , jadi RM 10.20 , berkuatkuasa  esok 21 Oktober 2012 . Eleh , naik lah banyak mana pun , sekotak RM50 pun perokok tegar mesti beli punya . Susah nak berhenti merokok ni . Aku pun dah berhenti dah , sekarang ni hisap benda lain lak .

Kalau nak bagi orang semua henti merokok ni mudah je , tutup je kilang tembakau , haramkan tanam tembakau , jangan ekspot rokok dari negara luar  , haa setel problem kan ? Aku kata berita baik harga  rokok naik adalah , untuk bagi motivasi untuk perokok berhenti rokok , amacam best tak  ?



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

6 comments:

puteri kasih said...

perokok tegar takkan terasa pun naik dua puluh sen tu...naik dua puluh ringgit pun diorang tak kisah..sebab nama pun dah tegar kan.

abg cik said...

betul tu puteri , rokok punya pasal sanggup habis duit

hainom OKje said...

Hisap apa ...ha...ha.... senang plk berhenti eh b.cik...

abg cik said...

hisap paip lak , tak yah beli rokok dah hi hi

s h a said...

hurm...setuju ngan abg cik.nak suh org brenti tutup terus kilang yg buat rokok.kn senang.xde rokok xdela orag isap rokok.ye dak?

ANNA MARIANA said...

anna rasa macam sama je harga naik ngan x naik... perokok tetap akan beli jugak... moga perokok sedar bahaya kesihatan..

Post a Comment