Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

30 Oct 2012

Jodoh silap dail telefon


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Kalau dah jodoh , semuanya dipermudahkan Allah , walaupun dirinya OKU , kerana keserasian antara mereka , ke jinjang pelamin juga akhirnya ....


Seorang penoreh getah tidak pernah terfikir bahawa akan bertemu jodoh dalam tempoh singkat selepas dia tersilap mendail nombor telefon kira-kira tiga bulan lalu. Kisah ni berlaku di Pasir Mas.

Tanpa melihat keadaan fizikal bakal isterinya itu, Bakri Setapa, 32, yang juga seorang lelaki normal meneruskan perkenalan mereka menerusi panggilan telefon setiap hari tanpa menyedari wanita itu adalah seorang orang kelainan upaya (OKU).

Bakri berkata, dia sedikit pun tidak rasa terkilan apabila Siti Habsah Mamat, 26, berterus terang memberitahu bahawa keadaan fizikalnya kurang sempurna.Malah katanya, dia langsung tidak kisah mengenai kekurangan bakal isterinya itu yang mengalami kecacatan pada kedua-dua kaki.Aku ambik dari sini

Perkenalan melalui telefon , tanpa melihat sendiri wajah , dah jatuh cinta melalui suara . Tau-tau OKU , tak kisahlah , makhluk Allah gak kan ? Aku dulu pun macam tu gak , main SMS huhu...

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

fyna said...

dah jodoh kan...

Crack said...

Kuasa Allah...jodoh di tangan dia..

Intan Norhaida said...

sudah tertulis..... yg penting pasangan leh menerima seadanya....

abg cik said...

asalkan boleh melahirkan anak dah le , tol tak ?

Dunia Wilma said...

Semoga perkahwinan mereka berkekalan hingga ke akhir hayat :-)

Post a Comment