Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

29 Oct 2012

Kereta terbakar ketika isi NGV


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Dari akhbar Sinar hari ni , ni kes kedua aku dengar sepanjang aku membaca akhbar online ni , kereta terbakar semasa isi NGV ....



Di Batu Caves ,sepasang suami isteri dan anak perempuannya berdepan detik cemas apabila kereta jenis Iswara yang dinaiki mereka terbakar dalam kejadian jam 8 malam kelmarin.Mangsa, R Tehinagaran berkata, kejadian berlaku sewaktu dia berhenti di sebuah stesen minyak di sini untuk mengisi gas NGV.Katanya, dia yang dalam perjalanan dari Bandar Country Homes ke rumah mentua di Pahang menyedari saluran gas itu bocor dan memaklumkan kepada pekerja stesen .Berita penuh sini

Dulu aku ada gak berangan-angan nak pasang NGV , tapi terpaksa batal sbb , kos nak pasang mahal sangat , lagipun tak ramai lagi yang guna NGV , cuma pemandu teksi ja , ada orang kata kereta tak pick up , haaa kena main minyak gak kalau nak pick up , kalau jalan long distance  bagus guna NGV , kalau jalan dekat-dekat , tak bagus . Kalau aku pasang NGV , bonet belakang dah tentu penuh dengan tong NGV tu , kat mana aku nak letak barang aku ?

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Unknown said...

ade org kata bahaya guna ngv....mudah meletup...betul ke???? xtau la plak....tp x minat nk pasang pun sbb tengok tank dia besar tul..hhheheh

OKje said...

OKje dah pasang.... cost dia dalam RM8k masa tu.... tapi la ni dah tak pakai lagi....kenapa ek?.... mungkin jugak mengganggu enjin jadi tersenggut-senggut kot... tapi memang murahlah dr KL-ke Melaka dalam RM10... memang amat berbaloi ,.... Tong gas ada lagi kat keta tu.... bila pikir memang sayang!!

zack mus said...

berbaloi lah pasang ngv , tapi untk drebar teksi mmg berbaloi

Post a Comment