Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

1 Oct 2012

Nasi Kandar Hameed terangkat


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Sekali sekala boleh lah makan nasi kandar ni , kalau selalu x baik utk kesihatan . Seperti biasa anak aku akan makan ayam peha dgn nasi , aku ayam dan telor rebus , bos besar ayam dan hati.

Anak aku makan licin , dekat setahun dah tak gi makan sini . Dlm perjalanan balik dia terlena dek penangan nasi kandar . Aku ? Tak ngantuk lagi , tengah update blog ....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

OKje said...

Pergh!!! macam sedap je b. chik.....nasi kandar warna kuning eh? bukan nasi putih ke?...

Satu pinggan tu berapa RM agaknya ek!

Unknown said...

jrg makan nsi kandar..susah nak cari yg sedap kat area cni...

MRidzuan Saad said...

Jom Singgah Makan Nasi Kandar Hameeds Dlm The Zon JB.
Nasi Kandar pun Sedap Juga. Roti Canai N Kuah memang terasa sedapnya.
Harga mmg tak mahal. Layanan Mesra.. Saya mmg rekomen makan dkt sini.

Post a Comment