Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

21 Oct 2012

Hasil kajian , Surirumah banyak kena HIV ..


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Ramai suami yang ' makan luar ' , terutama di utara Malaysia ni , dekat sempadan  Siam ni , akibat nakkan  'ayam muda'  atau ' pucuk muda ', tak endah dosa pahala , ikut nafsu semata-mata ,  balik rumah bawa HIV .  Haaa jaga-jaga .

Mengejutkan apabila kajian terbaru trend kes HIV di negara ini mendapati golongan isteri, terutama suri rumah, sebenarnya lebih lima kali ganda lebih ramai menghidap virus maut itu berbanding pekerja seks berikutan kegiatan liar si suami yang gemar ‘makan luar’.Aku petik dari sini

Sumber gambar dari Hmetro
Isteri pun kena  pantau kegiatan suami kat luar tu ,  ' issshk tak kan suami aku nak wat cam tu kot  ' , aku tak kata semua , cuma segelintir je yang tak dak iman di hati tu . 

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

Dunia Wilma said...

Sedih...
Kenapalah suami2 nie sanggup buat macam tu...
Isteri susah payah jaga anak2 di rumah...
Dorang malah buat isteri2 mereka menderita...
Sedih betul :-(

Post a Comment