Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

25 Oct 2012

Blog Review - SOP NAMA SAYA | SOP.NAME.MY


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Ada satu blog ni , blog my friend SOP , nama sebenar dia tak tau lak aku , aku panggil Sop ja , suka baca blog dia , penuh dengan informasi , dan juga kisah peribadi dia , dia aku anggap macam sifoo lah memandangkan aku ni baru je terjun dalam dunia blog .


Nak buka bolg dia klik sini   www.sop.name.my  . Sebelum ni dia ada review blog aku ni , jadi aku review la blog dia balik . Tag line dia ' BLOG INI ADALAH MENGENAI SAYA ' wah best tu , cerita pasal Sop , family dan diari harian dia , dia juga rajin singgah ke blog aku ni , jom kita pakat terjah blog dia sambil folow dia .....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

7 comments:

Unknown said...

Kejap lagi Wilma terjah blog Mr. Sop k ^_^

dayteenlea said...

abang sop hensem orangnye hahaha

zack mus said...

hensem , tapi kau nampak gambar kepala botak haha , gurau ja sop

Unknown said...

abg sop pernah review blog sy... sy masuk segmen blog review yg dia anjur..

zack mus said...

wah tu ka ? nak join segmen lah nanti

Sop said...

hahaha.. baru sempat nak tinggalkan komen review bni sbb kena fikir ayat dulu.. heheheh
terima kasih bro atas review balas.. :)
@dayteen, terima kasih sbb puji, jom sop belanja makan.. hehehe

zack mus said...

kena review blog org gak lepas ni , baru org review blog kita

Post a Comment