Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

20 Oct 2012

Selera makan makin tinggi ni ..


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Kelmarin ngan hari ni , jaga anak kat rumah , 2 hari aku tak keluar rumah , selera makan aku makin tinggi , semalam nasi goreng daging ( extra nasi ) licin aku sebat, tengahari tadi , 2 pinggan nasi habis aku rembat , tengah update blog petang ni , kuih raya pula aku tibai .


Fuuuuh , patut la kebanyakan para isteri yang jaga anak kat rumah kuat selera makan .Err tapi bukan semua ya .. Aku baru 2 hari kat rumah dah nampak makanan semua membuka selera aku , tu belum makan luar lagi , yang aku order mesti ada extra ' kasi tambah ye ' ,selalunya nasi tambah . Skipping ? Dah 3 hari dah aku tak buat , demam selsema hari tu  dan 2 hari ni kena jaga anak pula . Err petang ni ingat nak rembat kek pula  lah dalam peti ais tuh !! Haaa malam ni pula nasi goreng daging dan burger ayam ....patutla .....




Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

Unknown said...

camne ngan diet abg cik???? postpone ke??hehheh

zack mus said...

postpone la diet

new hope said...

sbb tu org dah kawin sihat2 huhu

KLIK Pakatan diminta menyokong 'Tuntutan Johor'

zack mus said...

lepaskawin senang hari bro

Post a Comment