Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

16 Oct 2012

Huda pekena mak dia ...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Hari ni Huda pekena mak dia , tadi waktu aku balik hantar makanan lunch tadi , aku tukar Huda punya pampers , sebab kencing dah banyak dalam kol 1. 30 macam tu , jadi aku hantar wife keje , tolak dari rumah dalam kol 2. 30 .  waktu aku dukung dia masuk dalam kereta tak ada apa-apa berlaku lagi , tapi kat dalam kereta , selepas aku serahkan dia kat wife aku , tetiba je wife terkejut apsal seluar jeans dia basah ?
 . Tengok-tengok Huda dah bantai ken....... atas seluar mak dia , pampers tu baru je tukar sejam yang lalu , camna leh basah , ' tak pe lah basah sikit je ' kata wife aku, so tak pa la, sampai je kat rumah pengasuh , serahkan dia kat pengasuh , kami pun nak bertolak ke tempat keje , dengan selamba wife duduk kat tempat penumpang tempat aku letak Huda tadi , haaaa belakang seluar jeans dia pulak basah !! , konfim Huda ken......atas kusyen kereta , tak pasal kena balik tukar seluar dan siram sikit kusyen kereta , taruk Febreez sikit , hissh macam-macam la kalau siap nak gi keje ni , nak tahu kisah pagi tadi Huda buat apa ? , klik sini 
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

6 comments:

Sop said...

hahah.. biasa lah kanak2 kan? :)

zack mus said...

selalu dia buat hal time kita nak gi keja

Bunda_nora said...

bape umo cik huda kita ni?

zack mus said...

baru dua tahun bonda

Unknown said...

Budak2...Memang la macam tu Abg Cik ^_^
Cara dia nak tunjukkan sayang dia pada parents dia bah tu...

zack mus said...

besar sikit nanti , tahu lah tahan kencing agaknya

Post a Comment