Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

25 Oct 2012

Doktor terlampau ....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Tak semua doktor perangai macam ni , segelintir ja , aku rasa doktor ni tak kawen lagi kot , sebab tu tengok pompuan bernafsu sangat , haa patutnya ada duit tu kawen lah cepat , cari yang halal lah kan , ....


“Disebabkan mempercayainya, saya hanya mengikut arahan apabila diminta membuka baju dan coli, namun dia meramas buah dada saya hingga saya berasa sakit.

“Saya mula curiga dan takut apabila doktor itu menyatakan saiz buah dada saya besar selain mengajak saya melakukan hsubungan seks,” kata ibu tunggal hanya mahu dikenali sebagai Nurul, 34, yang mendakwa dicabul seorang doktor sebuah hospital swasta, di sini.

Menurutnya, kejadian berlaku kira-kira jam 10.30 pagi Jumaat lalu ketika dia ke hospital berkenaan untuk mendapatkan rawatan susulan berikutan masalah darah tinggi, hidung berdarah, sakit perut dan sukar membuang air.Nak baca selanjutnya sini  Berita penuh sini

Doktor pun manusia biasa gak , tak lepas dari lakukan kesalahan , buat dosa , ada nafsu gak , mungkin pesakit dia ni agak seksi sikit kot, membuak nafsu dia , tapi patutnya dia fikir panjang la , kalau nak kan pompuan tu , ibu tunggal tu , gentleman la , masuk minang macam biasa la , ikut adat , haa kan selamat ...

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

10 comments:

hainom OKje said...

Dapat free pegang atas title doktor... potong aje tangan tu...hu..huu

Muhamad anuar Marsib said...

Betul tu.. Dr ni pun manusia biasa.. Mungkin dia dah tak tahan tengok kemontokan tubuh pesakit tu.. Tapi bagi pendapat saya sepatutnya dia bersikap profesional dengan pesakit.. Dah kerja Doktor memang macam tu, tapi pandai-pandailah kawal nafsu.. ;)

Koleksi SMS Ucapan Raya AidilAdha pilihan Anuar

miz ruha said...

takut nak jumpa doktor lelaki..

cubit en nuff 2... ^_^

Dunia Wilma said...

Seboleh2nya kalau jumpa doktor, Wilma memang prefer doktor perempuan...Tapi, kalau dah terdesak sangat, jumpa jak la ^_^

wanayu said...

truk btul doktor tu

izan mama mia said...

saya sll masuk blk doktor hubby teman..hhihi...lebih selamat..

gatal betol doktor tuu..

ROJAK said...

sebab itu pesakit perempuan diperiksa oleh doktor perempuan lebih baik. Takkanlah kerajaan tak boleh buat peraturan semudah itu kan?

abg cik said...

doktor tu kenal rapat kot dgn pesakit dia ni , sbb tu beraqni sangat

hebat sungguh said...

sebab tu org pompuan kalu gi klinik kena org teman..tkt jadi kes macam ni la

abg cik said...

betul tu org pompuan nak gi klinik kena bawa laki

Post a Comment