Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

13 Oct 2012

Jarang akhbar ni buat silap , tapi hari ni ,,,


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Hari ni aku perasan , akhbar kosmo online, ada buat silap gak , biasa la manusia tak lepas dari kesilapan ,  ' permitdan ? ' . Hari-hari aku baca Kosmo , sepanjang bertahun-tahun aku baca KOSMO , tak penah lagi aku jumpa speling mistake , hari baru aku jumpa , mungkin editor buat silap , tak tau , cerita tentang Randy  Panggalia  isu permit dan ( permitdan )  cium Elfira , berita penuh baca link tu . Berita penuh di sini
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

Kakzakie Purvit said...

Kakak tak pernah beli paper, biasa baca online aje. Apa lagi kisah begini kakak kurang ambil pusinglah dik...

Anonymous said...

hang pun eja speling tak betul hehehehe

zack mus said...

aku ni wartawan tak berbayar , mereka-mereka tu dibayar

Terbakor said...

dekat paper pun ejaan sama macam di website dia juga ka? jarang beli kosmo, selalu beli sinar dan metro je

zack mus said...

paper aku tak tau la terbakor , tapi kosmo online macam tu la

Post a Comment