Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

21 Oct 2012

Lelaki ada 11 isteri , camna dia buat ?


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Lelaki ada 11 isteri , camna dia buat ? Imej dia macam  ' ustaz '  , memalsukan dokumen , di samping pandai guna ' ayat power ' untuk memikat wanita untuk meraih simpati , fuuuh macam-macam ragam manusia  akhir zaman sekarang ni .

Usianya baru 30 tahun tetapi memiliki sekurang-kurangnya 11 isteri berikutan licik menggunakan ‘ayat power’ untuk memperdaya gadis naif dengan imej warak, selain kepakarannya memalsukan dokumen bagi meyakinkan jabatan agama di negara ini.  Aku petik dari sini


Lelaki yang sama gak  yang sebelum ni selalu ke masjid , menipu dengan mengadakan ceramah agama , tipu bakal jemaah umrah , dah tentu sapu duit bakal jemaah umrah tu kot. Sekarang ni temberang dia dah pecah , dia menipu wanita pula ,ajak kahwin . Ada wanita yang dia kahwin sehari je lepas tu dia tinggal , dia pandai palsukan dokumen pulak tu . Pejabat agama lak satu hal , tak dapat nak kesan langsung .

Baru ni kat Kangar , kat satu masjid , ada gak lelaki macam ni ,sekali tengok macam ' ustaz' ,  tipu jemaah masjid , siap pukau lagi  dalam masjid tu ,  ajak sorang jemaah tu gi bank , suruh transfer duit kat dia , kerugian mencecah RM70,000 , perggh  duit pencen tu . Lepas tu dia lesap , tak datang masjid dah , siap pindah negeri lain lak .Dia asyik pindah rumah je .  Isskh , ada gak orang macam ni , dunia dia selamat , akhirat ?
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Intan Norhaida said...

kesian dgn isteri2nye..menjadi mangsa....skang ni byk betul org jadikan agama sbgi senjata tipu daya..menakutkan..

abg cik said...

betul tu intan , pakai lebai tak semestinya bagus , semuanya kat niat kita

Post a Comment