Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

22 Oct 2012

Konsert Malaysia Rock Festival 2012


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Konsert Rock Festival 2012 ,20 Oktober di Ekuisterian Bukit Kiara , kumpulan rock terlibat Wings , Lefthanded , May,  Rusty Blade , XPDC , terbaik bro , lagu nostalgia semua dinyanyikan , tiket sampai RM100 , aku pun minat ni , tapi sekarang ni tak lah sampai nak gi konsert , setakat dengar lagu je . Hisssh  ada yang tak solat maghrib ni .

Kalau nak wat konsert rock pun , buat lah lepas solat  Maghrib , yang pi tengok semua dah berumur tu , siap bawa anak tu , tunjuk contoh teladan , bagus ke gitu  ? Dibuatnya Allah ambik nyawa kita tengah tengok konsert tu tak sempat bertaubat ? Fikir ....Aku ambik dari sini
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

6 comments:

Intan Norhaida said...

setuju.....solat dh jd perkara keberape nth..ade gak yg solat tp ramai x solat tu...ntahla...

abg cik said...

bukan semua tak solat , konfom ada yang tak solat ...

Nor Zilla Sensei said...

mane2 konsert pun mcam tu abg cik. atas manusia tu sendiri la. kita pun sentiasa beringat jugak

abg cik said...

ape pu solat lah dulu

miz ruha said...

kekadang konsert buat pukul 8 malam.. kena masuk pukul 7.. dah sah2 burn solat...

Blues Man said...

Salam rockers semua. Aku pergi ke konsert ni tapi siap berimam dengan bro-bro rockers yang lain. Janganlah ingat rockers tak solat. Surau tetap disediakan dan muzik dihentikan waktu maghrib dan isyak. Kita mempunyai pelbagai cara untuk merilexkan jiwa. Rockers pun Islam jugak beb.

Post a Comment