Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

23 Oct 2012

Bila pemain Kelantan dapat tanah...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Rasanya berbaloi tak main bola ?  , dapat hadiah macam-macam kalau menang piala tu , duit ? Dah tentu dapat banyak , aset pun dapat , terbaru pemain Kelantan bakal dapat tanah sbb menang Piala Malaysia , .....

Seperti dijanjikan, ganjaran lot tanah tetap menanti barisan pemain The Red Warriors, setelah meraih kejuaraan Piala Malaysia buat kali kedua, sekali gus mencipta treble pertama mereka pada Sabtu lalu.
Naib Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa), Rosmadi Ismail berkata, pihaknya akan menunaikan janji tersebut bagi membalas segala jasa dan pengorbanan yang dicurahkan pemain bola sepak negeri ini, dalam merebut kemenangan.Baca lagi sini

Kalau cam ni main bola je lah , leh dapat macam-macam , tak yah keja dah , nak wat pa keja , main bola pun kekadang tu leh jadi jutawan , duit dapat, tanah dapat , tapi jangan cedera dah le , tak leh nak wat pa dah kalau cedera , dok bangku simpanan je la . Haha Chong Wei , hayun raket ja dah jadi jutawan , kita camna ?
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

6 comments:

TiranaAduka said...

salam bro.
Pekabar?
Ta tumpang gembira .

abg cik said...

khabar baik , bila la aku nak dapat tanah free ni

Nor Zilla Sensei said...

ahaha..kita petik jari kt keyboard ni bole jd jutawan x abg cik? rasenye pemain kelantan je kot janjikan habuan utk pemain diorang. negeri lain kedekut kot.huhu

miz ruha said...

dapat tanah...

astro n hotlink utk abg cik...

Dunia Wilma said...

Bestnya dapat tanah...
Tapi, bagi Wilma mereka memang patut dapat aset tu...
Coz mereka sudah berjaya menaikkan nama Kelantan ^_^

abg cik said...

tol tu wilma , ganjaran yg setimpal dgn sumbangan

Post a Comment