Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

16 Oct 2012

Budak dihempap TV, takziah ...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Kes ni berlaku di Ampang , budak umur 2 tahun dihempap TV di rumahnya di Taman Ampang Saujana, kesian malang tak berbau , siapa patut disalahkan ? Budak ke Mak Bapa ke ? Budak tu pun berdarah sana sini   . Aku rasa ini kali kedua  terbaca akhbar pasal kes budak ditimpa TV ni . Yang tak dilaporkan , tentu ada lagi . Budak umur 2 tahun , tak tau nak kenal bahaya lagi , yang dia tau nak capai je  itu dan ini . Aku sendiri pun penah hadapi menda ni , anak aku  dah pandai capai pelas air panas dah , takut juga dia angkat dan hempas pelas tu , habis air panas atas lantai , satu lagi anak aku dah pandai pulas dapur gas dah , bahaya betul , nasib baik la dapur  gas tu kena tekan dulu baru boleh pulas .Satu lagi , jatuh dari sofa , hari tu ada juga sekali , aku pusing tengok TV jap je , dah tengok dia tertiarap kat bawah , nasib baik cereda ringan je ... Apa pun takziah kepada keluarga Haris Hariz Khairil Anuar , mangsa  hempap TV tu .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Dunia Wilma said...

Takziah buat keluarga arwah Haris...
Susah jugak nak cakap salah siapa kan Abg Cik ^_^

abg cik said...

tkuat juag , budak2 ni nak seronok je

Post a Comment