Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

15 Oct 2012

Pagi yang kalut ....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Pagi ni kalut sikit , dah cuti 2 hari , nak gi keja pula terasa malas sangat , terpaksa bangun juga walau semalam tidur kol 2  angkara Huda , untuk pengetahuan anda , Huda tido kol 1.30 pagi , aku ? kol 2 baru tido , kol 5 jaga bancuh susu , pas tu lelap jap , baru nak siap nak gi keja , Huda jaga time kita tengah kalut siap , kalau dia jaga ' trafik jem ' habis dalam rumah aku  , nak masuk bilik air kena bawak dia , nak gi panas enjin kereta kena bawa dia , nak pakai baji kena bawa dia , asyik nak orang ada depan mata dia , penyelesaiannya ? aku suruh kakak dia tunggu dia , haaa baru leh buat keja .



Jam semakin berjalan , nak punch kad ni , kak long pula buat hal , sakit perut , dah pakai cantik-cantik nak gi tadika dah sakit perut  pula , ' nak berak ka ? ' tanya aku . ' tak ' dia kata . ' cuma nak jamah kuih sikit ' aku ambik biskut satu kasi dia makan dalam kereta ,' susu dah minum ?' Dah ! . Jam semakin berjalan , masa kian hampir .Sedang  bawa kereta jumpa pula lori  bawa ala ' lenggang kangkog ' pagi2 buta ni , kita kalut nak punch kad , dia bawa lori  macam  se .......   , dok line tengah pula tu ,  ! . Apa lagi aku potong kiri lah , sampai juga on time kat tempat keje , gitulah kisah aku pagi Isnin ni . Nak tau cerita selanjutnya , karang aku update.....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

6 comments:

OKje said...

Kalut sorang-sorang b. cik ....ibunya mana? he..he...

Unknown said...

jgn bwk laju2....yg penting selamat...

bapak mithali nih..heheh

Nor Zilla Sensei said...

abg cik baby sitter lawei..haha.
mmg betul2 kisah personal da ni.hehe

zack mus said...

mak dia dok iron baju - nom

zack mus said...

baiklah in tan , bawa slow juga la , dan zilla babysitter ada , tapi petang baru hantar , mak dia keja petang la

Unknown said...

kesian abg cik..

Post a Comment