Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

14 Oct 2012

Nampaknya prestasi blog ni semakin......


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Nampaknya prestasi blog ni semakin maintain  je , trafik tak naik dan tak turun , macam selalu je . Baru dalam 2 bulan 3 bulan baru ni nampak macam maintain , carian dari Google pun banyak yang singgah ke belog ni . Sekarang baru rasa seronok ber blog ni . Tahun lepas, sekitar Ogos ,  sewaktu aku mula ber blog ,  trafik nak dapat 100 pelawat sehari pun susah . tapi sekarang ni Alhamdulillah berkat kesabaran dan niat , (nawaitu ) ber blog ni . Segalanya bermula dengan niat yang baik, kan ? .  Blogwalking ? Ya aku semakin seronok ber blogwalking , semakin ramai kawan , dan Nuffnang pun semaikin meningkat , kawan-kawan pun meningkat juga ( Nuffnang ) kan ? Sepatutnya meningkat sebab akulah antara penyumbang blog korang tu .

Atas ni trafik blog aku hari , blog ni banyak bergantung kepada Busuk.org , kalau dia offline , trafik aku menjunam , selagi dia up , trafik aku bertambah , kalau nak dibandingkan dengan blog , otai-otai blogger yang lain , jauh ketinggalan dari segi trafik dan ranking Alexa.com . Tak pa la kita bermula dari bawah . Tapi aku kena maintain update blog ni juga , satu hari mungkin ada 3 atau 4 entri . Kebanyakan entri aku sekarang ni tak de dah copy paste , kalau ada pun petikan je dan aku akan huraikan petikan tu . Setahun yang lalu , entri aku semua copy paste , ye lah niat nak dapat duit je dan tinggikan trafik , tapi sekarang ni ,  aku berblog bukan semata nak duit , tapi lebih dari itu , nak ramaikan kawan itu antaranya . Blog ni aku anggap sebagai teman berbicara , tempat aku meluahkan pendapat , cerita kisah peribadi dan macam-macam lagi . Sapa nak baca , bacalah aku tak kisah ...
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

13 comments:

fyna said...

waaaa..congrats abg cik... ^^;

Unknown said...

terbaik abg cik :)

Blog Santai said...

Congratulation...berkat kesabaran kan...

zack mus said...

kita bermula dari bawah kan ? tak pe la kayuh pelan-pelan

fyna said...

betul tue abg cik. bersusah-susah dahulu kan.

OKje said...

B.cik nk tgk benda tu gi mana eh....dshbd ke

OKje said...

Nk klik pyh guna hp....sok pagi yeh...

zack mus said...

kat dashboard le nom

Bunda_nora said...

Alhamdulillah..harap dapat maintain selalu..tahniah..

zack mus said...

Tq bonda , melawat saya ni

Unknown said...

wah..tahniah.....nak berblogging ni kena korban masa juge kan???
blogging for me just a hobby....akan cuba luangkan masa...membalas kunjungan kwn2 sporting cam abg cik ni,,, :)

Unknown said...

Congrats Abg Cik ^_^
Wilma akan terus sokong Abg Cik...
Suka cara penulisan Abg Cik...
Sempoi....Hehehe...

zack mus said...

wahh ...abg cik dah ada peminat ni , ni best ni , suka juga cara penulisan wilma .

for intan , we are friend ok , from now onwwards k

Post a Comment