Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

18 Oct 2012

2 hari yang memenatkan ...terpaksa cuti esok !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Nampaknya  kelmarin dan hari adalah 2 hari yang memenatkan . Ni semua kes OPEN DAY  kat tempat keje aku . Yang jadi sibuk ni sebab , sembelih lembu seekor untuk jamuan . Part sembelih lembu tu dah ada orang lain yang in charge , aku kena bahagian dalam dewan , iaitu perasmian . Ni part yang tak leh buat silap sebab yang datang tu YB . Keletihan aku boleh aku gambarkan macam gambar di bawah ni , lawak juga hi hi ....


 .
Yang best  tu  nak kena  jaga konti dalam dewan tu kena main  lagu, haa macam dalam konti radio pulak  , nak kena jaga kalau PA sistem rosak atau tidak , nak kena pastikan microfon sentiasa ok . Dalam masa yang sama kena pastikan perjalanan majlis perasmian berjalan dengan lancar . Macam juruhebah radio  gayanya aku ni .

Fuuhhh penat , tapi part yang best sekali bila Huda dera aku semalam , kol 3 pagi baru tidur , aku lak tido kol 3.30  bangun kol 7 pagi  . Berdengung kepala aku hari gi keja . Rasa macam langit tinggi rendah , tapi tahan juga sampai habis majlis perasmian ,  jadi , lepas makan gulai daging lembu yang kami masak sendiri , aku pun balik rumah , dapat gak lelap setengah jam , jadilah , boleh jaga sampai petang .

Harap esok boleh recover balik  tidur yang tak cukup tu , belog pun kena update , blogwalking pun kena buat , bayar hutang kawan-kawan he he . Esok terpaksa ambik cuti  lagi , hu hu cuti dah tinggal sikit dah . tapi tak pa aku pun bukan selalu ambik pun , waktu-waktu tertentu saja . Dan harap esok aku dapat layan blog  puas-puas ....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Unknown said...

Wah...Bestnya Abg Cik cuti besok...
Biasalah tu Abg Cik...
Dah namanya kerja...
Wilma pun samma...
Kadang2 sampai tak sempat nak makan ^_^

zack mus said...

letih tahap maksimum Wilma , semalam kol 11 TKO dah

Post a Comment