Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

14 Oct 2012

Belog ni terpaksa aku tukar.....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


Belog ni terpaksa aku tukar header description dia , dah tak sesuai dengan entri-entri aku sejak dua menjak ni , banyak entri aku berkisar kepada kisah aku ,anak-anak aku , wife aku , dan kaum kerabat aku , juga kisah atau diari harian aku . Jarang juga aku post cerita macam dulu . Dulu gini....

Koleksi Cerita Pelik | Lawak | Agama | Motivasi | Tak Masuk Akal  | Sedih | Seram | Serius | Sukan|  Ilmiah | Politik | Informasi | Santai | Hiburan | Macam-macam ada...

Tak relevan dah , sekarang aku tukar gini ...

...abg cik pun nak menulis jugak ....sekadar berkongsi pandangan .....

Aku rasa gini lebih relevan dengan entri-entri aku sekarang...Dulu , aku punya entri banyak ambik akhbar secara Copy terus , tapi sekarang ni dah malas dah nak copy , tak minat dah , aku minat nak bagi pendapat lak dah . Dan belog aku pun nampak lebih santai sikit dengan penggunaan bahasa yang mudah faham ....



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

14 comments:

dayteenlea said...

heheehehehe tau pun
nanti terikat.hehehe blog for fun.auwww

zack mus said...

belog ni for fun , cerita pasal aku aku je

OKje said...

Lagi best kot ....Ben Ashari pun cite pasal dia jugak sikit2 je pasal lain meletop jugak b. cik.... yg penting kita hepi!!! he...he...

zack mus said...

betul le nom , senang sikit nak menulis , kalau cerita pasal aku aku je , banyak idea datang nanti

Nor Zilla Sensei said...

hhehe..satu pembaharuan yg baik.ehhe. go abg cik. kia support k.

eidah mazidah said...

xkisah mana2 pun. chill ~ :D

L said...

hehe. segalanya berubah mengikut waktu. =) gudluck ye bro..

zack mus said...

thanks semua ,aku dah kering idea nih, update pasal aku je lah

Unknown said...

tetiba macam tak perasan pun description dulu...

haha! apa2 aje la..

moga abg cik terus maju jaya bersama belog... ^_^

zack mus said...

Tq ruha , masih bertatih ni dalam dunia blog

Bunda_nora said...

akak rasa kalu cite hal sndiri lg santai n mudah nk luahkan..tak payah nk guna bahse2 standard ..kdg2 buat kita stress tkut2 tak kene plk..itu pendapat akk..

zack mus said...

betul tu bonda , kekadang pening nak cerita pasal isu semasa ni , takut tersilap cakap , baik cerita pasal hal kita sendiri lah , TQ

Unknown said...

xpe.....lagi senang wat blog general...sume leh masukkan... x terikat kan?????

zack mus said...

betul tu intan , enjoy sikit menulis ni

Post a Comment