Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

15 Oct 2012

Aku semakin ketagih nak ber.......


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Aku semakin ketagih nak bercerita , semakin ketagih nak buat entri hasil buah fikiran aku , perasan tak aku punya entri sejak memenjak ni , banyak yang berdasarkan pengalaman aku , aku malas dah nak copy paste , akhbar harian dah , malas nak copy entri orang dah , malas nak main SEO dah , aku ikut je apa yang aku rasa nak buat entri aku taip je .  Aku rasa kalau aku buat entri macam ni , SEO akan senang cari aku sebab , aku je yang buat entri pelik macam ni , tak penah orang buat .

Berdasarkan pengalaman aku kalau entri tu kita taip sendiri , page rank senang naik dan Alexa ranking pun senang naik , apa pendapat anda ? aku agak je ni ..dan pembaca blog aku ni pun tak boring sangat , sekali sekala aku bergurau , tak salah kan ? asalkan tau batas2 susila .Aku sebagai tuan blog pun boring juga kalau entri aku asyik cerita akhbar je , nak juga cerita lain kan ? Buat permulaan ni , aku paksa juga diri aku untuk buat entri paling tidak pun setiap hari ada satu entri , barulah pembaca tak boring , asyik cerita sama je kan ? Jadi , next entri aku ada cerita baik punya ...
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

OKje said...

Hu..hu...Entri Okje selama ni pun hasil idea sendiri.... Tak taulah readers boring ke tidak....harapnya tidaklah....

zack mus said...

okje punye kira okjelah

Unknown said...

eh, buat entri setiap hari lagi bagus, xjuga boring mengadap entri yang sama je. kan ? hihi

zack mus said...

hari hari kena perah otak buat entri

Post a Comment