Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

6 Oct 2012

Selesai kemas rumah .......


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Bangun awal hari ni walau pun cuti . Lepas bos besar gi keja , aku kemas rumah , malas nak sapu , aku vakum ja semua tempat , termasuk atas lantai , mudah kan ?

Lepas tu mop semua lantai , buka kipas kasi kering dulu . Lepas tu lap semua tempat yg ada habuk dgn kain lembap. Sawang ? Tak dak pun sawang , kalau ada , guna vakum jugak , sedut je , lepas tu gi makan , makan kat kedai je , lepas ni nak lipat baju pulak , hari ni ada 2 kenduri tak dapat gi sbb bos besar keja ...nak wat cam na .....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

inazamri said...

kena la rajin kemas2 rumah cuti2 camni.

Dunia Wilma said...

Bestnya guna vakum jak :-)
Hehehe ^_^

abg cik said...

nak wat camna , abg cik cuti , bos besar tak cuti kena lah kemas rumah

hainom OKje said...

Janganlah ckp 'boss besar' b.cik.... suami tetap boss besar di mata isteri tau!!

Post a Comment