Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

28 Oct 2012

Happy Birthday .....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Kelmarin aku dapat wish happy birthday dari berpuluh-puluh friend kat FB , waa banyaknya , tak sangka birthday aku akan jatuh pada Raya Aidil Adha kedua , dah 39 tahun ni , blogger otai nama dia tuh ( perasan ) , makin tua makin menjadi ......


Anyway , thanks kepada semua friend yang wish happy besday kat aku ni , kepada yang mendoakan aku , amiiiiiin , sebagai balasan , aku doakan  Allah akan memberkati hidup korang gak  , ok .....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

OKje said...

Hepy Bezday Abg Cik..... semoga menjadi suami, ayah dan anak yag solehah

Unknown said...

hepi belated birthday ye....smbut ngan family ke???? semoga sentisaa hidup dlm keberkatan..

fyna said...

happy belated bezday abg cik... ^^;
semoga panjang umur dan murah rezeki.

zack mus said...

tq ,lah wish abg cik hapy besday ,amiiiin , semoga murah rezki dan panjang umur gak korang

Unknown said...

happy belated birthday abg cik... ^_^
may Allah bless you always.

klik2 iklan sikit... :)

Post a Comment