Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

3 Oct 2012

Kes peragut tetak tangan makin menjadi-jadi


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
mangsa tetak seorang gadis bangsa Cina , Wong Rui Kee 
Terbaru di KL seorang ditetak tangannya di depan rumah sendiri  oleh sekumpulan mat rempit dgn parang . Makin menjadi-jadi kes tetak sekarang ni.  Dia tak sempat masuk kereta , kalau sempat komform selamat , kunci dari dalam . hurrm , tu la org pompuan ni suka bawa beg besar-besar , maaf ye orang pompuan , bini aku pun bawa ber besar juga , macam2 ada dalam tu .

Cadangan aku untuk mengelakkan kes ni berulang , kena tipu sikit , beli je beg murah-murah , dalam dia ada benda tak mahal , macam bedak , dll . Duit dan dokumen mcm ic dan lesen  simpan dalam poket , kalau nak ragut beg tu lepaskan je lah , bagus tak pendapat aku , pendapat anda ?
Berita penuh sini
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

Wilma said...

Macam2 kejadian sekarang nie ya Abg Cik...
Wilma setuju dengan pendapat Abg Cik...
Wilma sendiri pun pakai beg murah2 & yang sederhana besar...
Kalau boleh, beg yang boleh dikepit di ketiak ^_^ supaya peragut tu susah nak tarik...

hainom OKje said...

Nak tunggu sampi bila nak pakai bag cantik tu..... he...he... nak bergaya dan nak tunjuk jugak !!! he...he...

Intan Norhaida said...

org pompuan pakai beg besar2 sbb nak letak mcm2...kdg2 diapers anak pun sumbat sekali...heheheh...

abg cik said...

jangan sumbat sekali dengan bantal dalam beg tu sudah la

Post a Comment