Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

27 Oct 2012

Kucing ni harga RM100000


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


Kucing ni harganya RM100000 , sama harga dengan sebiji rumah , nak wat cam na dia peminat kucing , jenis kucing ni adalah kucing Bengal , dari Moscow , Russia .

Kucing betina yang bernama Polar Day itu pada awalnya dibeli oleh Julie Menadue Sancheita, 50, dengan harga RM30,000 tetapi melonjak sehingga mencecah RM100,000 apabila terpaksa menanggung kos perjalanan, insurans, kuarantin, perubatan dan makanan. Berita penuh di sini

Aku  bukannya peminat kucing , tak lah sampai nak gi beli kucing , dulu aku bela kucing , kutip kat tepi jalan ja , dia datang sendiri rumah aku , haa ambik bela la , kalau nak gi beli ? tak mungkin , tapi bagi peminat kucing , haa mati pun sanggup!.

Sanggup dia tak makan , tapi kucing makan , sampai bawa tempat tidur pun ada , tidur dengan kucing ?Nanti kucing berak baru tau , padan muka . Penah sekor kucing berak atas tilam aku dulu , puncanya?puncanya , aku terkunci kucing dalam bilik , pas tu aku gi keja , balik ja keja , bau tahi kucing dalam bilik , haaa dia berak dalam bilik , padan muka .Pengajaran buat peminat kucing, sebelum keluar rumah , atau tidur , pastikan kucing diletak luar rumah .Patutnya kucing ni diajar berak dalam tandas .....karang berebut nak guna tandas dengan manusia lak  !!
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

miz ruha said...

wah.. cantik kucing tu...
mak aii... harganya...
minat juga kucing tapi tak adalah sampai samggup belanja banyak tu..
itu peminat tegar tu...

cubit2 en nuff untuk abg cik.. ^_^

abg cik said...

tak berapa suka sangat kucing , dok bela pasal nak tangkap tikus ja

Post a Comment