Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

24 Oct 2012

Suami cekup isteri khalwat dalam rumah sendiri


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Jarang dengar suami cekup isteri khalwat dalam rumah sendiri , tapi ni kisah benar ni , rasanya tak da rasa cinta kot , orang tua paksa kawin kot , camna leh jadi cam ni ? Tengok kisah ni ...


Luluh hati seorang kontraktor apabila mendengar suara isteri tersayang bergelak ketawa dengan lelaki lain di dalam bilik tidur mereka di kediamannya di sebuah pangsapuri di Ayer Keroh, di sini, lewat malam Ahad lalu.

Dakwa suami malang itu, dia terpaksa meminta penguat kuasa Jaim mencekup kedua-dua mereka yang berusia 24 tahun apabila dipermainkan isterinya buat kali kedua selepas pernah ditangkap berkhalwat dengan lelaki lain tidak sampai setahun lalu.

"Dia pernah dicekup bersama lelaki lain tetapi saya beri peluang kedua untuk dia dan saya perbaiki kelemahan masing-masing tetapi kali ini saya tidak mampu bersabar lagi," katanya yang tidak mempunyai anak hasil perkahwinan selama empat tahun.Aku ambik dari sini

Kira sabar gak suami ni , masih bagi peluang , aku  ?  Tak tau la tak penah jadi kat aku lagi , kalau bini minta je aku terus bagi , haa penuh makna tu , jgn salah paham, yang si isteri ni pun kalau tak suka , haa minta cerai je , tak yah nak sorok lagi , kan dah kena cekup ...
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

11 comments:

Crack said...

Saya... ==" mula risau lepas baca...isk

fyna said...

errr...macam abg cik cakapkan. maybe diorang kahwin sebab bukan dasar cinta kot.
si suami pun dah ilang sabar kan. boleh pulak buat kat umah sendiri kan.

wanayu said...

istri tu kne brtaubatlah..

zack mus said...

isshk , tak kan sampai cam tu kot , projek dalam rumah sendiri , rasanya kawen paksa ni , orang toa suruh, agaknye

Unknown said...

Rugi wanita tu...
Dah dapat suami yang baik dan penyabar macam tu pun dia tak hargai...

OKje said...

Memang tak patut pun .... sanggup buat laki macam tu.... dunia...dunia... apa nak jadi dah!

anazeyy said...

cian laki tu.... xbaik la wat cmtu... kan...

zack mus said...

budak ni baru habis SPM kot , tak sempat nak enjoi lagi

puteri kasih said...

dah dapat suami yang baik..isteri pula yang buat hal..ish ish macam macam cerita sekarang ni

Aimacomel said...

curang, xcium bau syurga la.. takutnya dengar, takut jugak nak kawin nanti

zack mus said...

asalkan dapat suami @ isteri yang sehati sejiwa gitu baru aman bahgia rumahtangga ,kan ?

Post a Comment