Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

23 Oct 2012

' Doktor Songsang ' kini kembali


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Nama ja doktor , tapi pemikiran tak doktor pun , lelaki sama lelaki pun terangsang , haa yg jadi mangsa adalah budak sekolah ....

Bermodalkan telefon pintar berjenama sebagai umpan, seorang doktor di sebuah klinik swasta di Bukit Indah, di sini, bertindak mencabul seorang kanak-kanak lelaki berusia 12 tahun bagi memuaskan nafsu songsangnya, Sabtu lalu sebelum menghadiahkan alat telekomunikasi itu untuk ‘menutup mulut’ mangsa.
Baca lagi sini

Umur dah 40 tapi masih bujang , duit banyak tak kan tak dak duit nak kawen kot , rupanya nafsunya songsang , tak minat pompuan , dia minat lelaki , wow , ada juga org nafsu mcm ni dalam dunia ni . Dah raba-raba kasi hadiah Smartphone lak tu , aku pon nak , kot dia lak yg tak nak raba aku ,  isskh pandai doktor ni ....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Dunia Wilma said...

Sekarang nie banyak lelaki and perempuan macam nie Abg Cik...Tak tahu la, apa nak jadi dengan dunia nie...Menakutkan...

hainom OKje said...

ha..ha... b. cik sanggup kena raba kerana sebuah handphone..he... peliklah lelaki nikan....apalah yg ada pada budak 12 tahun...hish..hish...

abg cik said...

kalau nak rabalah , tak pepasal dapat handphone free ,penampar sebijik haha

Post a Comment