Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

12 Oct 2012

Tindakan artis ni patut dipuji ...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Ni baru tindakan yang terpuji , mengaku kesalahan sendiri, accident  kasi pecah cermin kereta orang , siap tinggal nota minta maaf dan no telefon sekali , kot-kot nak tuntut ganti rugi . Patut dapat pujian aktor ni , barulah peminat sayang . Jarang berlaku kes mcm ni , selalunya lari macam tu je....


Selebriti Hollywood sememangnya terkenal dengan sikap mereka yang suka melanggar peraturan jalan raya.Nama seperti Lindsay Lohan, Amanda Bynes dan Justin Bieber antara yang pernah ditahan polis atas kesalahan trafik. Namun, lain pula halnya dengan aktor kacak, Ben Affleck yang baru-baru ini telah menyebabkan cermin sebuah kereta pecah akibat kelalaiannya. Tidak lari dari kesalahan, Affleck meninggalkan nota minta maaf yang disertakan nombor telefon agar pemilik kereta itu dapat menuntut ganti rugi. Tindakan pelakon Pearl Harbor itu turut mendapat pujian peminatnya.Aku ambik dari sini

Kalau kat negara kita  terjadi macam cerita atas macamana ? Dah tentu lari , tapi tak semua lah ye . Kes langgar lari pun banyak , takut nak mengaku nanti panjang cerita , dah macam-macam terjadi depan mata kita , kalau kena langgar dari belakang , turun tengok , yang langgar tu dah sua parang , itu strategi nak menyamun , kan ? Dah banyak kes dah , langgar belakang , terus samun , atau terus larikan kereta bila mangsa keluar nak tengok kerosakan , kan ?
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

hainom OKje said...

Emmm....macamana nak tanamkan sifat macam tu kat negara kitakan ... mungkin ada kot, tapi kes terpencil ...

abg cik said...

hanya orang kaya je buat cam tu , orang tak ada duit dah tentu lari dah , tak tunggu dah..

Dunia Wilma said...

Baiknya Ben Affleck ^_^

abg cik said...

muka dia pun nampak hensem , mcm orang baik

Post a Comment