Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

12 Oct 2012

Apa nak jadi !! , 3 beranak gian dadah...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Ibu borek anak rintik , 3 beranak dicekup polis semasa sedang gian dadah di rumah mereka , apa nak jadi , ilmu tu mai dari ibu , anak-anak pun ikut rasanya . Ada juga orang mcm ni dlm masyarakat kita ni ....



CHUKAI: Seorang ibu berusia 45 tahun ditahan bersama anak lelakinya berumur 29 tahun ketika masing-masing berkongsi dadah dalam sebuah bilik di rumah mereka di Jalan Cheteng, Kampung Tengah, Kijal, dekat sini, kelmarin.Dalam serbuan kira-kira jam 12.05 tengah malam, polis turut menahan seorang lagi anak lelaki wanita terbabit berusia 24 tahun yang berada di bilik berasingan dalam keadaan khayal dipercayai baru melepaskan gian.Tangkapan terhadap tiga beranak terbabit dilakukan sepasukan anggota Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik, Ibu Pejabat Polis Daerah Kemaman yang melakukan serbuan susulan maklumat penduduk kampung mendakwa rumah terbabit menjadi ‘port’ penagih dadah di kampung itu.“Wanita terbabit mendakwa baru pulang ke rumah dan masuk ke bilik berkenaan kononnya untuk melihat sama ada dua anaknya berada di rumah atau tidak. Dia juga mendakwa tidak mengambil dadah.

Nak jadi contoh ? Cermin diri dulu , kalau dah menagih dadah tu , hidup tak dak guna , ada duit , hanya untuk beli dadah saja , tak dak duit , mencuri , menyamun, merompak , dan mcm-mcm  lagi . Kalau kena tangkap , masuk Pusat Pemulihan , keluar , jumpa kawan lama , hisap balik , apa nak jadi ? Orang hisap dadah ni ibarat bangkai bernyawa , tak dak kesudahan , tak dak pekdah , err org hisap rokok mcm mana pula ?

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

hainom OKje said...

Umuq bape le agaknya mak dia kawen... muda beno......tulah pasal takut kan...

pepino said...

hidup tak akan lama

abg cik said...

agaknya salah faham kot , polis kalau datang dia sekup semua

Post a Comment