Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

6 Oct 2012

Minah Vietnam dendam nak sebarkan penyakit kelamin


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


Tu dia ikrar seorang Minah Vietnam yg terpedaya dengan sindiket pelacuran , nak offer jawatan kerani , rupanya jadi pelacur ......

“Daripada sakit sendirian, biar semuanya sakit,” kata Chi, 16, gadis Vietnam penghidap penyakit kelamin kronik yang dieksploitasi sebagai pekerja seks selepas diperangkap sindiket pelacuran.Berkongsi kisah hitamnya dengan Harian Metro, Chi mendakwa dia dipaksa menjadi pekerja seks di Malaysia selepas terperangkap dengan janji manis sindiket pelacuran yang menawarkan pekerjaan sebagai model atau kerani dengan bayaran mencecah RM3,000 sebulan.Menurutnya, sejak dipaksa menjadi pekerja seks, dia mula berdendam dengan lelaki dan hanya berpura-pura gembira ketika melayani mereka di ranjang.“Jika tidak berbuat demikian, saya dipukul bapa ayam. Jadi, mahu tidak mahu, saya terpaksa layan mereka,” katanya memberitahu dia turut dipaksa mengambil ubat yang membolehkannya melayan 10 lelaki dalam satu malam.sumber.

Patutlah hari-hari aku baca berita , pelacuran sana-sini , rupanya ada sindiket , aku dok pikir , tak kan lah mereka rela hati nak jual tubuh badan  kan ? kalau nak dengar rintihan hati mereka , kita pula tak faham bahasa Vietnam , rupanya ada yang ada penyakit .....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

Dunia Wilma said...

Kesian betul dorang nie...
Kebanyakan pekerja seks di Malaysia nie kena tipu...
Bukannya atas kerelaan mereka...
Sedih :-(
Coz Wilma pun seorang perempuan...

Post a Comment