Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

1 Nov 2012

Bayi tertidur , perompak larikan kereta 100 km, Allah pelihara


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Bayi tertidur dalam kereta , perompak larikan kereta itu sejauh 100 km tapi dia tak sedar , selepas berbalas tempakan dengan polis , perompak kena tembak , baru bayi tu sedar , Allah pelihara dia . Kalau budak tu sedar gerenti nangis , tak tau lah perompak tu nak wat apa .

Kejadian berlaku di Masjid Kg Paloh , Gua Musang . Mereka tertidur dalam kereta dalam perjalanan dari mana tak tau , lupa kunci kereta kot , perompak tu kata cam ni 'Aku nak kereta, kalau tak aku tembak!'  sambil acukan pistol kat leher si isteri , sah lupa kunci pintu . Kereta itu dilarikan sejauh 100 km , sehingga ke KM45 ,Kampung Kemuning , Machang . Haa kat situ berlaku tembak menembak dengan polis , sorang polis cedera , perompak sorang mati sorang lagi lari tah ke mana . Berita penuh di sini

Pengajaran dari cerita ni , sentiasa kunci pintu selepas masuk kereta , sbb orang lain boleh masuk dari belakang bila-bila masa , lebih-lebih lagi kalau kita terdidur dlm kereta . Jangan letak anak kat belakang kereta sorang2 , pastikan kita juga dok kat belakang teman dia , sbb waktu kecemasan kita akan terlupa anak kita . Air yg tenang jangan sangka tak da buaya , kawasan masjid mcm tu pun ada perompak , tumpang guna tandas kot , perompak tak kan solat kot ? Dah nama pun perompak ....Hurrm aku pun serik dah tinggal anak dalam kereta ...hari tu  cemas gak .....nanti aku cerita next entri ...
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

hainom OKje said...

Hish..... perompak zaman sekarang ni dah tak kira tempat dah...he..he..

Post a Comment