Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

10 Nov 2012

Beli tablet , tapi bukan untuk aku ...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


Beli tablet semalam , tapi bukan untuk aku , tapi untuk anak aku , tablet murah ja , buatan Taiwan , harga ? Rm300 ja , alaah untuk anak aku main game ja . Selamat sikit komputer aku , kalau tak , laptop aku kena sebat dengan dia , asyik nak main game ja dia . Laptop aku pun dah bunyi semacam ja , krok krek ! Main game lama sangat .

Haa dah dapat tablet ni , tak de lah gangguan aku nak berblogging, aman sikit , cuma ada masalah lain pula timbul , kena sembunyi sikit dari adik dia , nak tekan gak dia pun . Terpaksa beli gak lah , tengok parents lain pun beli tablet  untuk anak-main game , boleh lah buat keja lain sama .....nanti adik dia besar nanti kena beli utk adik dia pula .....huhu
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Sop said...

pastikan anak main dgn betul.. tablet Sop dah jatuh pecah screen... ternganga jab! huhuhu
terbang RM200

zack mus said...

betul tu , dok risau gah , tapi ada bubuh cover dia la ...

Post a Comment