Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

29 Nov 2012

Jadi kan 'tebusan' untuk dihantar pulang


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Macam-macam cara orang nak tarik perhatian kan ? Ni cerita sorang buruh binaan  Indon , ada masalah keluarga di kampung , tapi majikan tak bagi dia balik , jadi apa lagi dia  ugut lah mangsa kat atas tu , ( lakonan semula tu ) macam tu lah dia acu pisau . Tujuannnya ? Nak tarik perhatian polis supaya menghantar dia balik kampung , SEGERA !! Huuh  orang macam tu pun ada , nak balik kampung ka nak masuk penjara ? Berita penuh sini
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

hainom OKje said...

Apa pun sanggup buat untuk penuhkan impian diri sendiri!

Crack said...

-_-" ini adalah...adehai...

abg cik said...

orang indon semua cam tu ka ?

Miss Zahirah said...

sengal gjk org ni..
silap2 masuk penjara..

Kakzakie said...

Berbelas tahun kakak guna perkhidmatan pembantu rumah (org Indon) nasib baik tak ada masalah serious macam ini. Takutkan...

Post a Comment