Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

24 Nov 2012

Tersilap tempat makan ...oh Koma Laut


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !



Asalnya nak gi makan kat Zaina Ikan Bakar , tapi aku pulak gatal nak tukar kedai , mana tau kot sedap, jemu lak tempat lama tu , dalam dok jemu tu bantai licin gak .

Aku ni gatal nak pi try tempat lain  di Koma Laut tu , walhal dah penah try dah tempat tu , Mona Ikan Bakar  , bagi org lain tu sedap , tapi bagi kami sekeluarga , Zaina Ikan Bakar lagi sedap . Dalam kereta , tukar plan , pi try makan kat Mona , ikan bakar letak garam kunyit ja .

Rupanya rasa dia lain , tak sesedap Zaina ,  udang dia pun ciput , sotong dia pun ciput , sekali serbu kami 4 beranak , habis , tapi nasi belum sampai lagi . Menyesal dah , lain kali , kalau dah terbiasa dengan satu-satu kedai tu , tak yah gi kedai lain lah kalau jemu , gi saja kedai tu , lebih baik jemu dari tak leh nak makan langsung macam semalam .......dalam tak sedap tu....tapi licin gak !!!
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Intan Norhaida said...

kdg2 mmg terasa nk tukar kedai padahal tau je kedai tu pling superb.....abg cik slalu sgt pegi kot smpt terasa nk tukar..hikhik...

abg cik said...

memang selalu gi kat sana , tak da kedai lain dah yg memenuhi citarasa kami kat Kuala Perlis ni , entah camna x tau semalam tetiba ja terasanak tukar kedai , MENYESAL TAK SUDAH !!

Post a Comment