Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

13 Nov 2012

Petang ni ok kot , pagi tadi dah terlepas ..


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Petang ni harap menjadi , pagi tadi dah terlepas , apa tu  ? Hari ni panas terik , bagus kalau nak berjogging , pagi tadi lepas subuh , tido balik , apa cerita ? Patutnya pakai kasut gi jogging , ni tak , tarik selimut , tido balik !!

Semalam plan bukan main , nak jogging pagi ni , Deepavali , public holiday , dah terlepas , dorang tengah tido , tak pa petang ni kalau panas gini , aku bawa anak aku tu gi taman , kasi dia main jongkang-jongkit  , aku nak jogging keliling padang .

Kalau ada peluang nak jogging ka skipping ka , jangan lepaskan , sebab susah nak dapat masa yang sesuai , sebab aku  bekerja , masa opis our tu memang tak leh nak berpeluh . Nak peluh apa dok ngadap komputer ja . Jadi petang ni , harap dapat bakar lemak sikit .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Unknown said...

jogging baik untuk kesihatan... :)

cubit3 en nuff abg cik..

OKje said...

Kadang tu memang malaskan b. cik....... macamana tah nak kasi semangat!

zack mus said...

aku kena paksa ...memang kena buat gitu

Post a Comment