Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

7 Nov 2012

Tahniah Azizulhasni , dia bergelar bapa setelah dapat anak pompuan


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Tahniah bro , dapat anak pompuan , setelah lama menunggu , akhirnya  , semua selamat , fuuh comelnya , rasa macam nak gigit pipi tu....


Pelumba berbasikal sensasi negara, Mohd. Azizulhasni Awang kini bergelar bapa selepas isterinya Athiah Ilyana Abd. Samat selamat melahirkan bayi perempuan seberat 3.99 kilogram di Hospital Pakar KPJ Ipoh, dekat sini semalam.Mohd. Azizulhasni, 24, berkata, Athiah Ilyana, 26, melahirkan bayi mereka itu menerusi pembedahan pada pukul 6.30 petang semalam, kira-kira 40 minit selepas memasuki bilik bedah hospital tersebut.

"Hampir sejam saya tunggu dengan berdebar-debar tetapi selepas melihat bayi comel dan isteri selamat, saya rasa sangat gembira," katanya ketika ditemui semalam.

Ketika ditanya perasaannya menimang cahaya mata, Mohd. Azizulhasni yang mendapat jolokan The Pocketrocketman memberitahu, ia lebih indah daripada memenangi mana-mana kejohanan lumba basikal peringkat antarabangsa.

"Saya tidak dapat hendak gambarkan perasaan saya menjadi seorang bapa selepas menunggu detik ini selama berbulan-bulan," katanya.Berita penuh sini

Hantapnya bayi tu , 3.99 kg , mmg besar tu , bersalin kat pakar gak ye , asal ada duit boleh la gi sana . Terpaksa bedah gak sebab bayi besar. Katanya perasaan tak dapat nak gambarkan , menang kejuaraan pun tak rasa macam tu , haaa betul tu , aku dulu pun dapat anak pertama, bila bertentang mata ngan dia , menitis air mata aku , ada zuriat rupanya aku ni , dah jadi bapa aku ni , dapat anak kedua tak rasa sangat .. Bila anak kita dah besar , ni kalau tak dengan cakap kita , rasa nak menjentik telinga pulak ! Sabar....


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

6 comments:

محمد رازيق said...

tahniah buat azizulhusni. thnx bro for the sharing abg chik. jemput singgah blog.

abg cik said...

thanks juga

hainom OKje said...

Tembamnya pipi dia.....b. cik bila nak tambah lagi!

abg cik said...

tak tau la , tak dapat lampu hijau lagi

hainom OKje said...

ha..ha...kalau terjah je tak boleh eh......

abg cik said...

tak leh oooi , kena minta kebenaran dulu huhu

Post a Comment