Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

26 Nov 2012

Harimau kalah dengan Singa , 0-3 , memang dah agak dah


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Tengok sikit ja semalam , setakat  gol pertama tu , keciiiiiiiwa ,tiada persefahaman , macam-macam lagi , dok makan ikan bakar semalam , dah kena   sebiji gol , lepas tu tak tengok dah , confom kalah.

Memang kalah pun , pertahanan lemah , keeper pun , dok ' honeymoon ' lagi . Cam na ni apek , baru lepas kawin ja dah lepas banyak gol .

Banyak gak dari kesilapan penjaga gol ni ....



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Intan Norhaida said...

apek dh kawin ke???bukan ke bulan 12 nnti???bru wat sidang media je kan???
org dilamun cinta..camtu la...

hainom OKje said...

Ha...alah b. cik, Apek mana kawen lagi! Apalah b. cik ... dialah yg duk honeymoon tu....hu...hu...

Post a Comment