Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

25 Nov 2012

Kat Klinik jumpa doktor sat


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Kat bawah mata dia ada putih ...tah apa benda tak tau . Ramai orang , lama sangat tunggu....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Kakzakie said...

Ketumbit ke apa? Kakak macam tak nampak yg dikatkan putih tu. Macam ok je...

Harap dah ok selepas jumpa dan dapat ubar dari doc.

abg cik said...

ada kat tepi tu , doktor kata alergik

hainom OKje said...

ni pakai phone barulah ni... lum tau nak adjust kasi clearkan... sampai tak jelas! Tak puas nak tengok b. cik!

Post a Comment