Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

17 Nov 2012

Penagih ni tergamak sembelih anak sendiri !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Sedih campur kesian kat budak tu , baru umur 11 bulan , aku tengok TV3 tadi , dan terbaca blog ni buatbest.blogspot.com . Sedih memang sedih kat budak tu ....

Di Kuantan , seorang bapa di bawah pengaruh dadah mengalami halusinasi tergamak sembelih anak sendiri yang sedang tidur di rumah dia jam 9.30  malam di Felda Panching Selatan , Kuantan . Kejadian disedari ibu mangsa bila , suspek bawa parang berdarah keluar dari bilik .  Namun mangsa dah terbaring kaku dengan kesan kelar di leher. Suspek berjaya ditangkap dekat lampu trafik berdekatan.

Hasil ujian kencing memang positif dadah , ada jenayah lampau seperti merusuh , mencuri dalam bangunan dan buat seks luar tabii. Orang macam ni pun boleh buat suami . Kasi hukuman berat sama dia . Takziah kepada keluarga mangsa .



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

Crack said...

Harap dikenakan hukuman yang habis tinggi boleh dikenakan sistem perundangan Malaysia.

Nor Zilla Sensei said...

nauzubillah..kerana dadah sanggup buat ape saja

hainom OKje said...

Syaitan duk suka ni.....mula-mula dadah pas tu bunuh...pas ni tak tau buat apa lagi

puteri kasih said...

bila dah khayal..anak sendiri pun leh jadi mangsa...sedih bila tengok kat berita semalam

abg cik said...

memang sedih , budah tu baru nak kenal dunia

Post a Comment