Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

1 Nov 2012

Sejadah berdiri ketika waktu Asar


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Tadi wife aku bluetooth gambar atas ni kat aku , katanya sejadah ni berdiri sendiri dua tida hari lepas , kejadian berlaku di dalam rumah seorang penduduk di Kodiang , Kedah . Katanya sejadah ni selalu digunakan oleh tuan rumah untuk solat , tapi pada petang kejadian , sejadah ni hilang , cari tak jumpa , pas tu tuan rumah pun solat Asar la guna sejadah yg lain , nak dijadikan cerita , tetiba je sejadah ni muncul semula  tapi dalam keadaan mcm atas tu .

Sejadah ni berkeadaan mcm tu sehingga tengah malam , ramai orang datang ambik gambar , termasuk rakan wife aku ni . Habis kecoh sekampung org  datang tengok dan ambik gambar . Bagi aku kejadian ni manusia tak mampu fikir mcm mana terjadi , mcm mana sejadah ni berdiri ?, tak dapat diterima akal manusia kan ? Allah maha mengetahui atas kejadian ni ......
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Fendy said...

xtau la...xperlu percaya bende ni...walaupun dpan mata..

abg cik said...

camna dia berdiri ? tu yang musykil tu .

hainom OKje said...

Pernah dengar cita macam ni sebelum ni......
kerana Allah menghendaki.... apa pun boleh terjadi!

Post a Comment