Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

27 Nov 2012

Confom susah nak tidor....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Confom susah nak tido malam ni , bertukar tempat tido lah katakan......

Bezanya Taiping ni sejuk , dulu masa aku belajar Geografi , sinilah tempat yg paling tinggi taburan hujan tahunan.

Tak pa esok dah nak balik dak , bye Taiping . Geng kata nak meronda malam ni , aku ikut ja .

Jadi bujang sekejap 2 hari , tak pa la bukan selalu . Haaa bila berkeluarga, outstation mcm ni , terasa macam bujang kembali .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

Crack said...

Taiping meronda nak p mana ar?

miz ruha said...

macam katil masa gi kem dulu...

digi dan windows 8 untuk abg cik... ^_^

abg cik said...

ronda mana lagi Taiping Mall la

hainom OKje said...

ho..ho... relaxlah 2 hari dari jaga Huda dan...lupa pulak nama anak b cik yg sorang lagi tu...

Post a Comment