Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

26 Nov 2012

Penyamun serah diri kepada saiful apek !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Suspek yang dikehendaki polis menyerah diri hanya kerana nak bergambar dengan Saiful Apek  dalam satu sekatan jalanraya , di mana Saiful apek terlibat bersama-sama kerana mengedarkan risalah pencegahan jenayah yg tertera tandatangan dia . 

Nak tergelak juga aku baca Metro hari ni  Lelaki itu menyerah diri sebaik saja hasrat untuk merakamkan gambar dengan 'idolanya ' tu tertunai . 

Macam ni best lah , bawa mai PSY Gangnam Style , gerenti ramai yang serah diri ...........ok tak cam tu ?



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

Kakzakie said...

Dah tertulis sebenarnya dia nak kena tangkap atau mungkin nak cari publisiti walau dah tahu dia bersalah.

Intan Norhaida said...

xtau nk ckp pe.....bodoh gak penjenayah tu kan??? mungkin tiba2 jd insaf lak kot..

abg cik said...

agaknya dia terus insaf bila hasrat tercapai

hainom OKje said...

Ha..ha... confirm minat gila kat Apek tuuu!

abg cik said...

misi balas dendam ni

Post a Comment