Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

13 Nov 2012

Cuti 3 hari dapat 9 hari


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Ramai yang cuti  minggu ni , cuti 3 hari dapat 9 hari , camna ? Minggu ni ada Deepavali dan Awal Muharram , selang satu hari ja , Selasa dan Khamis ,jadi sapa ambik cuti Isnin , Selasa dan Jumaat akan dapat cuti sepanjang minggu . Wah banyaknya boleh gi makan angin ni ...!!


Gambar atas tu pun , budak sekolah kalau cuti lama , ngantuk je masuk kelas , dah selalu tidur lewat  , time cuti ni .....

Patut lah aku heran kenderaan lengang ja atas jalan , waktu pagi aku nak pi keja pun tak sesak . Ramai balik kampung ni , cuti seminggu kan ? Selalunya jem sana dan jem sini ....

Yang pastinya aku tak leh nak cuti lama-lama sangat sbb , cuti aku bukan untuk suka-suka , tapi untuk jaga anak , tengok entri ni Cuti lagi ?     Mr Mama lagi ?  Bertugas Mr Mama ? . Cuti aku hanya untuk mereka , dan pastinya tahun depan aku akan simpan cuti aku banyak-banyak , samata-mata nak standby jaga mereka ni .

Cuti aku akan aku gunakan sepenuhnya sewaktu Hari Raya Puasa dan Haji , haa waktu tu Tadika tutup lama dan aku pun kena ambik cuti lama gak  ikut Tadika. Habis tu , tadika tutup bebudak ni tak kan nak bawa pi keja ? Kena lah cuti gak .....

Kalau boleh tu , jadikan cuti anda dengan benda yg berpekdah , macam cerita bawah ni  haha......




Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

hainom OKje said...

Bagus...bagus... b. cik... ayah mithali ni...he...he...

Post a Comment