Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

14 Nov 2012

Jaga dua kali ...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Semalam Huda susah sangat nak tido , nak main ja dia , dah  bawa masuk bilik kol 1.30 pagi , dah habis susu dia ajak main kat luar ,  pas tu mak dia ajak masuk lak kol 1.45 pagi , haa dok kat mak dia , aku layan selimut la . Jam 4.30  Janah pula bangun , nak tukar pampers , yang betul tu dia nak main game dalam tablet dia tu  , kol 5.30 lak  dia bangun lagi  ,  nak susu lak . Mau tak 7.30 baru jaga pagi ni nak gi keja haha

Hari ni sehari lagi keja , esok gi Sungai Petani sat , kenduri dan sunatkan Huda ...







Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

hainom OKje said...

Macam tu lah ada anak kecik b. cik....

Post a Comment