Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

4 Nov 2012

38 tahun angkat tangan tak turun-turun


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Macamana la dia buat ni ?, angkat tangan tak turun-turun , sampai 38 tahun , sampai tangan tu dah susut , tinggal tulang dah ...Cerita ni berlaku di India . 

Seorang lelaki tidak pernah menurunkan tangan kanannya sejak 1973.Bekas kerani, Manhant Amar Bharti Ji dikatakan mengangkat tangannya pada tahun berkenaan sebagai menghormati Tuhan Hindu, Shiva.Manhant meninggalkan keluarganya pada 1970 selepas berhenti kerja untuk mengabdikan diri pada Shiva.
Tiga tahun kemudian, kerana merasakan masih terikat dengan gaya hidup lamanya, Manhant mengangkat sebelah tangannya sebagai tanda taat kepada Tuhannya.Dan hari ini, selepas 38 tahun, dia masih tidak menurunkannya, Pengikutnya berkata, dia enggan menggunakan tangannya itu bagi memisahkan dirinya dengan keseronokan hidup.Ramai mengikut jejak Manhant dengan mengangkat tangan dan tidak menurunkannya selama beberapa tahun.Aku ambik dari sini

Ok fine ! Dari segi kepercayaaan mmg lah , aku tak leh nak kata apa la , mmg agama dia kata gitu . Tapi kalau fikiran kita yang waras la , kalau kita saja gatal nak angkat tangan sampai 38 tahun , apa yang kita dapat ? Nak solat pun tak sah kan ? Tak lenguh ka ? Lain agama lain kepercayaan ..... 



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Dunia Wilma said...

Wilma tak sanggup buat macam tu ^_^

abg cik said...

Tak sanggup juga abg cik

Crack said...

Errr...berak?...tangan kiri tuh... =="

Post a Comment