Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

17 Nov 2012

Gempar !! Bayi ghaib dalam kandungan ibu ...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Di Pokok Sena , Kedah  seorang ibu melaporkan kehilangan anak kembar dalam kandungannya yang berusia sembilan bulan . Macam mana boleh jadi macam tu ? Makhluk ghaib ? Aku tak nafikan benda tu , mereka memang wujud .....


Kosmo! semalam melaporkan Norliana kebingungan apabila mendapati bayi kembar berusia sembilan bulan yang dikandungnya didapati hilang secara misteri.

Norliana dari Bukit Jambul, Pulau Pinang mendakwa, kehilangan bayi kembar perempuan itu ketika dia bermimpi dikunjungi lima wanita berjubah semasa tidur di rumah ibunya, Cik Som Endut. Baca sendiri sini Baca lagi berita penuh sini

Mimpi ni memang sinonim dengan alamat benda baik atau jahat . Kalau mimpi ular , tanda dia nak dapat bala. Mimpi kucing ? ada orang kata nak dapat bala gak ...tapi ni mimpi wanita berjubah , mungkin makluk halus atau bunian   kot , Allah saja maha mengetahui ....

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Crack said...

Allah saja maha mengetahui, dulu2 ni ada jugak dok dengaq sebab jadi kat sedara, 6 bulan bangkit pagi lesap. Tapi sejauhmana dan ke mana anak tuh...allahualam

abg cik said...

ada orang kata bunian , atau jin

hainom OKje said...

Siankan.... penat mengandung tiba-tiba hilang.... pernah jugak dengar cite mcm ni...

Ada jugak orang tak percaya ek, Tak tau nak cakapkan tp kalau org tak caya cubalah tengok kad klinik pulak!

Post a Comment